'UA-36944501-1'

woensdag 5 februari 2014

Opkikkertje

Zo, hier knapt een mens nou van op!


Heerlijk deze kleurtjes, ik word er helemaal vrolijk van. Je zou spontaan meedoen aan de Crochet Along van Terray. Maar dat ga ik niet doen want ik heb nog wel een en ander project liggen ;-)

Een aantal jaren geleden heb ik ook een dekentje gehaakt. Toen voor het ledikantje, maar nu ligt ie nog steeds op het bed van mijn dochter te pronken. Dat was toen ook een heerlijk werkje, maar niet 1..2..3 klaar. Voor deze deken heb ik Catania katoen gebruikt.

De nieuwe bolletjes zijn half wol, half katoen, en hierdoor lekker zacht.
 

En ze zijn bedoeld om dit lieve konijntje te breien.
Ik begin er nog niet mee, eerst wat anders af maken (hoe lang ga ik dat vol houden?).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...