'UA-36944501-1'

dinsdag 17 april 2012

Bijna klaar


Anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met deze quilt. Er stond stiekem al een foto van deze quilt in de linker zij-balk, maar klaar was hij nog niet. 

Voor de top heb ik 6 charm packs gebruikt. Dit zijn pakketjes van stofjes van ongeveer 12x12 cm van één bepaalde stoffenserie. Ik heb 3 verschillende series van French General gebruikt. Van de stofjes heb ik vierkantjes van 6x6 cm gesneden en verdeeld per kleur. Rood, beige, bruin/grijs-blauw en rood/beige. En per kleur heb ik willekeurig blokken van 3x3 gemaakt op de naaimachine.




Als vulling heb ik wol gebruikt. Zo wordt het een lekkere warme gebruiksdeken.

Het doorpitten is nu bijna klaar. Simpel schuine strepen. Straks de bies er nog aan en dan is ie klaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...