'UA-36944501-1'

dinsdag 17 januari 2012

Mooie kleurtjes

In de kerstvakantie kreeg ik een stapel kartonnetjes met DMC borduurgaren en ook nog een doosje met allemaal losse strengetjes. Dit garen is van iemand geweest die ooit veel geborduurd heeft.


Dit is niet zo'n mooie foto doordat ie bij lamplicht is gemaakt. In de kerstvakantie heb ik alles netjes op nieuwe kaartjes gewonden en gesorteerd. Van de meeste kleuren was het DMC nummer er nog bij. En daarna alles in een nieuw doosje gestopt.



En dan ziet het er zo uit. De verschillende kleurtjes zijn heel handig voor het maken van viltpoppetjes en dergelijke. Ik heb nu altijd de goede kleur bij de hand.



Van alle kleuren heb ik 2 kaartjes gewonden en heb er 2 dozen van gemaakt, ook één voor mijn zus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...